.

حمایت از بنیاد نیک ورزی شریان

حمایت از بنیاد نیک ورزی شریان



بیماری های قلبی کودکان اگر ظرف مدت کوتاهی از زمان تولد تشخیص داده شده و تحت درمان قرار گیرند، قابل درمان خواهند بود، متاسفانه در غیر این صورت منجر به نارسایی های مزمن و عمر کوتاه و پر رنجی برای اطفال          می شوند.
در کشور ما نیز همچون بسیاری از سایر کشورها امکانات مالی کافی، تجهیزات پزشکی و تعداد کافی متخصص جراحي قلب نوزادان وجود ندارد.





بنیاد نیک ورزی شریان برای کمک به کودکان با بیماری های قلبی مادرزادی به وجود آمده است تا هنگامی که هر روز و ساعت در سلامت و آینده نوزادان اهمیت دارد، به یاری کودکان و والدینشان بشتابد.


بنیاد نیک ورزی شریان گروهی از افراد دلسوز هستند که با مشاهده آلام کودکان معصوم و والدین دردمندشان و به شکرانه نعمت سلامتشان بیکار ننشسته اند و با حمایت مالی و معنوی از کودکان با بیماری های قلبی مادرزادی و همچنین دعوت از تیم های متخصص خارجی برای انجام کل مراحل درمان این کودکان در ایران، از یک طرف سعی در کاهش درد ورنج این عزیزان دارند و از سوی دیگر تلاش می کنند با افزایش ظرفیت، امکانات و دانش فنی کشور در تخصص قلب کودکان، خلاء موجود در کشور را کاملاً برطرف نمایند.

شرکت صنایع چینی زرین ایران افتخار دارد تا در این کار نیک با حمایت از بنیاد نیک ورزی شریان مشارکت داشته باشد.
شما هموطنان نیکوکار و دلسوز نیز می توانید با مراجعه به وب سایت بنیاد نیک ورزی شریان،‌ با فعالیت های این بنیاد بیشتر آشنا شده و در صورت تمایل و امکان به آنها یاری رسانید.

  1. کلیه حقوق برای چینی زرین محفوظ است +