. بیانیه دپارتمان بازاریابی فدراسیون فوتبال در خصوص تخلفات برخی شرکت ها

بیانیه دپارتمان بازاریابی فدراسیون فوتبال در خصوص تخلفات برخی شرکت ها

بیانیه دپارتمان بازاریابی فدراسیون فوتبال در خصوص تخلفات برخی شرکت ها
دپارتمان بازاریابی فدراسیون در خصوص تخلفات شرکت های تجاری و سوء استفاده از برند فدراسیون در تبلیغات بیانیه ای صادر کرد. به گزارش سایت رسمی فدراسیون فوتبال، در این بیانیه آمده است:
متأسفانه، با شروع تورنمنت های معتبر بین المللی برخی از شرکت ها و مؤسسات تجاری و خدماتی با استفاده از شور و هیجان مسابقات فوتبال با هدف جذب هواداران تیم ملی و علاقمندان به فوتبال و تبدیل آنها به مشتریان کالاها و خدمات خود اقدام به استفاده از تصاویر بازیکنان و عناوینی از قبیل حامی، هوادار و همراه تیم ملی در تبلیغات تلویزیونی و اینترنتی و بیلبوردهای شهری می کنند.
فدراسیون فوتبال جمهوری اسلامی ایران ضمن حمایت و تشکر از حامیان رسمی خود، شرکت چینی زرین ایران، واحد صنعتی هاکوپیان و شرکت نامی نو اعلام می دارد در حال حاضر هیچ اپراتور تلفن همراهی "همراه تیم" ملی نیست و هیچ اپلیکیشن حمل و نقلی در "مسیر تیم" ملی حرکت نمی کند.
در پایان، امیدواریم شرکت های تجاری و خدماتی منافع اقتصادی خود را در منافع فوتبال ملی و در راستای حمایت واقعی از تمامی تیم های ملی فوتبال، فوتسال و فوتبال ساحلی کشورمان ببینند؛ امری که نتیجه آن چیزی جز رشد فوتبال، سربلندی دختران و پسران ایران اسلامی در عرصه های بین المللی و شادی و نشاط اجتماعی نخواهد بود.

منبع خبر: روابط عمومی صنایع چینی زرین ایران

  1. کلیه حقوق برای چینی زرین محفوظ است +